
نسب نامه
(«Насаб-нāма»)
Авторы: жазылмаған/көрсетілмеген
Жазып алушы/көшірген: Молла Садық Хожа
Мерзімі: палеографиялық мәліметтер бойынша ол XIX ғасырдың басынан басталады.
Мәтіні: араб және парсы тілдерінде наст’алик үлгісінде қара сиямен жазылған.
Мәтіннің басы: الله الذي زين السماء بمصابيح وجعلها رجوما للشياطين وزين الارض بالرسل والانبياء والاولياء والعلماء و جعلهم
Мәтіннің соңы: оқылмайды
Мұқабасы: жоқ
Қағазы: шығыс үлгісі, жұқа, қолөнер өндірісі
Қолжазба форматы: ораманың ұзындығы – 36 см., ені – 18 см.
Меншіктік жазбалары мен белгілері: Б 2023/11, инв.№: 469320, ҚР Ұлттық Академиялық кітапханасының мөрі бар.
Жалпы ақпарат: жоғарыда сипатталған Аман шежіресінің көшірмесі Шейх Кукдай Қожаның терілері, Абд Аллаһ Бахадур ханның мөрімен расталған.
Библиографиялық маңыздылығы: сирек
Сақталған жері: қанағаттанарлық күйде: қағазы бос, артқы жағында ақ матамен желімделген және жазба бояуы өше бастаған.
Қолжазбаның ғылыми-мәдени құндылығы: ортағасырлық шежіре әдебиетінің жазба мұрасының түріне жатады
https://kazneb.kz/kk/bookView/view?brId=1677848
نسب نامه
(«Насаб-нāма»)
Авторы: орнатылмаған/жазылмаған
Жазып алушы/көшірген: Молла Садық Хожа
Мерзімі: палеографиялық мәліметтер бойынша ол XVIII ғасырдың аяғы мен XIX ғасырдың басына жатады
Мәтіні: араб және парсы тілдерінде наст’алик үлгісінде қара сиямен жазылған. Шеттерінде глоссалар (мәтіндегі түсініксіз, көне я диалекттік сөздердің немесе сөйлемдердің аудармасы-түсіндірмесі) бар.
Мәтіннің басы: الله الذي زين السماء بمصابيح وجعلها رجوما للشياطين وزين الارض بالرسل والانبياء والاولياء والعلماء و جعلهم
Мәтіннің соңы: انينك اوغلي خواجه قاضي انينك اوغلي محمد صادق خواجه قاضي ملا صادق خواجه نسب نامي توقف
Мұқабасы: жоқ
Қағазы: шығыс үлгісі, жұқа, қолөнер өндірісі
Қолжазба форматы: ораманың ұзындығы – 69 см, ені – 17,5 см.
Меншіктік жазбалары мен белгілері: Б 2023/12, инв.№: 469320, құжаттың басында иелік мөрі бар, мәтінін толық оқып шығу мүмкін болмады, тек бір Сұлтан Мұхаммедтің аты оқылады және ҚР Ұлттық Академиялық кітапханасының мөрі басылған.
Жалпы ақпарат: «Насаб намеда» Кемал ад-Дин Шейхтің немересі, белгілі бір Сұлтан Джалал ад-Динге дейінгі Садр әл-Исламның жоғары мәртебесін алған Аман шүкір Шейх Кукдай Қожаның шежіресі келтірілген. Бұдан әрі «Насаб-намеде» Аман шүкір Шейхтің ата-бабалары ұстанған Яссауи сопылық орденінің пірі Қожа Ахмет Яссауи силсаласы баяндалады. Шежіре кадия мен мүфтидің айғақтарымен құрастырылған: алдымен Зиад ад-Дин, содан кейін Сирад ад-Дин, содан кейін Джунайд Шейх, Улуг Шейх, Абдал Шейх, Менели Шейх және соңында Аман Шукур Шейх Кукдай Қожа ол сол кезде бас ханака(діни құрылыстың түрі; дін жолын ұстанған тақуалар мен кезбе дәруіштерді қабылдау үшін салынған ақысыз қонақ үйі) болған еді. Құжаттың соңында Аман шүкір Шейхтің балалары тізімделіп, осы шежіренің соңғы бөлігін жазған Мұхаммед Садық Қожа, деп аяқталды.
Библиографиялық маңыздылығы: сирек
Сақталған жері: қанағаттанарлық күйде: қағазы бос, артқы жағында ақ матамен желімделген және жазба бояуы өше бастаған.
Қолжазбаның ғылыми-мәдени құндылығы: ортағасырлық шежіре әдебиетінің жазба мұрасына жатады
https://kazneb.kz/kk/bookView/view?brId=1677849
№11